Změna je život

16.12.2023

Od vytvoření mých omalovánek "Barvy kamery" uplynulo 5 měsíců! Co se za tu dobu změnilo? Pojďte nahlédnout do mého života… ;)

Tvoření omalovánek pro mě byla terapeutická činnost, kterou jsem si chtěla dokázat, že se firma, která mě měla přijmout pěkně spletla. Začala jsem se věnovat grafice a když se teď ohlédnu a vidím výsledky, musím se tak trošku pochválit!

Omalovánky se totiž i s mými články dostaly do měsíčníku "Listy Ašska" (https://www.muas.cz/on-line-vydani-listu-asska/ms-32814)! <- mrkněte se na to!

Další novinkou v mém životě byla změna zaměstnání. Poznala jsem po dlouhé době jaké to je chodit do práce s radostí a domů odcházet s energií a ne bez jako to bývávalo. I přes to, že nyní musím zaměstnání změnit, budu na tohle vzpomínat moc ráda a věřím, že ještě dost dlouho! A teď už dost, nebo budu brečet. :D

Občas mám po práci náladu tvořit a tak jsem se nepřestávala věnovat malování a kreslení. Dokonce jsem si podala přihlášku na vysokou uměleckou školu! Jak to dopadlo? Sama ještě nevím, ale upřímně si nedělám moc velké naděje, tvořit mohu přeci i bez vysoké školy, no ne?

Trávila jsem spoustu času s rodinou a přáteli, kterým tímto děkuji, že to se mnou ještě nevzdali. Občas dokážu být poněkud…no… otravná. :D

Tvořila jsem dál a dál, pro radost a radost jsem dělala i sobě, pořídila jsem si vysněné sluchátka od Applu - Airpods Max a teď také nový IPhone 15. Udělala jsem si Vánoce už teď, to se přeci může, nebo ne?

Nakonec rozhodně neopomenu skvělý zážitek. Tím byl výlet do Vídně, kde jsem byla s přítelem a taky s kamarádkou a jejím přítelem. Nebylo to zdaleka tak hrozné, jak to možná teď zní. Vídeň má speciální místo v mém srdíčku (ach, to zní tak kýčovitě). Doufám, že se ještě někdy do Vídně vrátím. Byl to nezapomenutelný zážitek.

No a teď? Blíží se nám Vánoce! Tenhle rok se nemůžu dočkat… :)

A co Vy a Vánoce? Jak se na ně připravujete? Napište mi komentář na @blogbysophie.cz! 

Fotogalerie

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky