Vision board 2024

14.01.2024

Víte, co to je Vision board? Tvoříte si ji také? Pojďme se společně podívat na to, jak se tvoří a co má vůbec představovat. :)

Vision board = nástěnka plná cílů nebo snů. Hlavním cílem je mít své cíle stále na očích, proto si většina lidí tvoří vison board tak, aby se dala pověsit na zeď, či dát na tapetu u noteboku či telefonu. 

Můžete si ji vytvořit  jednoduše. Stačí Vám pevný podklad - rámeček, nástěnka, a spousty fotek toho, co si přejete, či si chcete do života "přivolat". Dále zde nesmí chybět citáty, nebo hesla, kterými se chcete řídit. :) Pojďme se podívat na mou Vision board, ze které si rozhodně můžete vzít inspiraci! 

Svou Vision board jsem vytvořila digitálně a plánuji si ji vytisknout. A co na ni je? 


PŘÁTELÉ- Něco, co nesmí v mém životě chybět. Můj uzavřený kruh přátel je pro mě opravdu cenný a každého z nich si moc vážím. <3 
KLID A POHODA- Drama bylo dost. A i přes to, že občas ráda poslouchám drby (kdo taky ne :D) si již nechci do života přivádět drama. Toxické lidi jsem odstřihla a jsem za to moc ráda. Zkuste to taky. :)
ZVÍŘATA- Miluju naše dva pejsky a za nic na světe bych je nevyměnila. Proto na mém vision boardu nesmí chybět dva čumáčky. Taky bych si přála kočičku, protože kdo ne, že? :D Třeba mi to i vyjde, držte mi palce.
KONCERTY A HUDBA- Twenty One Pilots, Ariana Grande a spousty dalších mých oblíbených interpretů! Třeba se mi tenhle rok povede někoho z nich vidět! 
KONÍČKY- Ráda zpívám, maluji a fotím, tudíž zde nesmí chybět nic z toho. Chci se všemu věnovat naplno a třeba se zase někam posunout a zlepšit. :)
JÁ- Přiznám se, ráda utrácím :D... Proto mám ve vision boardu peníze, šperky, skincare... Klasické věci, bez kterých bych nevydžela. 
CESTOVÁNÍ- Tenhle rok bych si ráda splnila svůj dlouholetý sen - návštěvu Paříže! Nasmí chybět taky má milovaná Vídeň ( článek brzy :) ) a taky Slovensko. 
HESLA- klid, mír, zdraví, sny a úspěch - to jsou má hesla pro tento rok. A to je vše! :)


Pokud si vytvoříte svou Vision board, ukažte mi ji na @blogbysophie.cz, ráda se na ně podívám! 

-S

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky