Moje skincare

02.01.2024

Zdravím Vás v Novém Roce 2024! Doufám, že jste si Silvestra užili. Každý Nový Rok vidíme jinak. Pro někoho je to úplně stejné jako rok předchozí, pro někoho je to rok, kdy si splní sny a pro mě byl začátek letošního roku tzv. "FRESH START" (nový start). :) A jedna věc, kterou si představím pod pojmem "fresh" je něco voňavého, čerstvého a příjemného = SKINCARE. Každodenní "povinnost" bez které se neobejdu. Moc si užívám starání se o svou pleť a dnes Vám představím produkty, které používám. 

Moje pleť je problematická a hodně citlivá. Občas si neodpustím vymáčknutí nějakého pupínku a taky tak moje pleť občas vypadá... :D Myslím, že jsem se po rocích experimentování trefila do produktů, které používám. Pojďme si je ukázat!


DENNÍ PÉČE

Mé svaté trio denní péče. 
Nedávno jsem objevila značku RYOR, která vyrábí skvělou řadu pro problematickou pleť. Mým prvním krokem je ale umytí obličeje vodou a dále sahám po lahvičce koloidního stříbra, které mi před pár lety doporučila kosmetička. Koloidní stříbro čistí poraněnou pokožku, kterou dezinfikuje a pomáhá při hojení. Mám s ním skvělou zkušenost. 
Po zaschnutí koloidního stříbra aplikuji krém od značky RYOR. Je to krém z řady Aknestop a je pro problematickou pleť. Na pleti je moc příjemný. Po krému mi nerudne celý obličej a tomu dávám také veliké plus! Aktivní látky jsou: Tea tree olej, vitamin A a vitamin E, zinek. 
Ne vždy aplikuji roll-on, ale občas po něm sáhnu. Má silnou, ale příjemnou vůni. Pleť zklidňuje a zmírňuje její zarudnutí. 


NOČNÍ PÉČE

Moji pomocníci na noc.
Po dlouhém dni sahám hned po milk+toner od Ziaja. Tuto konkrétní značku mám moc ráda jak na péči o vlasy, tak i jako krémy či tonery. Produkty krásně voní a jsou moc příjemné! Po opláchnutí produktu přichází na řadu můj favorit z řady Aknestop a to je RYOR bylinné tonikum. Krásně čistí pleť a je svěží. Také dávám plusové body za vůni. Jako poslední beru levandulové bio sérum, které upřímně tak moc nevoní, ale za to je příjemné na pleti, kterou příjemně zklidní. 


A jsme u konce, a já můžu jít spát! Produkty kupuji nejčastěji v drogeriích Rossmann. Jsou cenově dostupné. 

Vidíme se u dalšího článku! 

-S

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky