Nový start

09.12.2023

Vítejte zpět... znovu

Bylo to docela nedávno, když jsem Vás tu vítala po delší pauze. Historie se opakuje. Ach, jak já jsem nepořádná! Mohla bych se vymlouvat na práci, rodinu nebo koníčky, ale budu k Vám upřímná... byla jsem zkrátka jen líná. 

Rozhodla jsem se spojit všechny věci, co ráda dělám a (teď už opravdu) se věnovat naplno Vám. Nová grafika, nová úprava textu a největší novinka - INSTAGRAM! Ano, ano, čtete správně. Kromě blogu se budu věnovat i Instagramu, kde najdete veškeré informace k novinkám a článkům, které vyjdou. 

Upřímně? Chtěla jsem se chvíli vrátit k Youtubu jako za mých mladých let (5 let dozadu...) a chtěla jsem být Youtuberka, ale po chvilce zamyšlení se jsem došla k závěru, že mnohem lepší bude vrátit se k blogu a graficky se vyřádit pro své vlastní účely tady, kde nebudu tak úplně terčem veliké kritiky. 

Děkuju, že jste stále tady a že mi dáváte další šanci. <3 
Nezapomeňte sledovat nový Instagram @bylogbysophie.cz!

Na viděnou brzy! (slibuju)

-S

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky