Já a neúspěch

01.07.2023

Naděje, kterou jsem vkládala do příslibu nového pracovního místa, byla zmařena nešťastnou nemocí. Můj život se zdál být plným nadějí a možností, ale nyní se nacházím na křižovatce, kde musím najít novou cestu vpřed. Bylo to frustrující a veliké zklamání, ale zároveň jsem se rozhodla, že nebudu nečinně čekat na změnu osudu.

Místo toho jsem vzala osud do svých rukou a rozhodla se využít svou kreativitu a talent vlastním způsobem.Jedním z výsledků mé síly a odhodlání jsou nové omalovánky, které jsem vytvořila.

Místo toho, abych propadla beznaději nebo smutku z neúspěchu, jsem převedla své emoce a energii do tvůrčího procesu. Výsledkem jsou omalovánky, které jsou unikátní, plné živých barev a nových designů.

Tyto omalovánky jsou mým způsobem, jak se vyjádřit a sdílet svou kreativitu s Vámi. Každá z nich je důkazem síly, odolnosti a volnosti.

Vytvořit umělecké dílo je často terapeutické a přináší radost a smysl do života. Když jsem se rozhodla chránit svou kreativitu, chci si také ochránit svou vlastní identitu a sebevědomí.

Vytvoření omalovánek mi také dává kontrolu nad tím, jakým směrem se chci vydat. Nezávislost na zaměstnavateli mi umožňuje určit své vlastní cíle a plány. Můžu se rozhodnout, jak budu prezentovat svou práci a jak budu komunikovat s lidmi.


Moc se těším, až omalovánky otevřete a odpočinete si u nich. Přeji mnoho úspěchu a zábavy! Vaše Sophie


Cena omalovánek - 60Kč

Cena omalovánek PDF - 50Kč


Pro objednávku neváhejte a kontaktujte - IG @sophieartpro

IG @sariixx.xx

E-mail sara.weberova@post.cz (předmět OMALOVÁNKY)

Barvy kamery

Omalovánky, kde vybarvujete fotografie zachycené ve fiktivním světě. 

Omalovánky “Barvy kamery” jsou jedinečné na odreagování.  Umožňuje Vám přeměnit fotografie na barevná a živá umělecká díla. Tyto omalovánky nabízejí zábavný a kreativní způsob, jak vyjádřit svou fantazii a přidat do fotografií nové rozměry.

Když si vyberete omalovánku "Barvy kamery", obdržíte černobílý obrázek, který představuje fotografii zachycenou fotoaparátem a také předlohu, které se ale držet rozhodně nemusíte! 

Kreativitě zdar! :)

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky