2024 za 3...2...1...

22.12.2023

I přes to, že je doma dost práce s úklidem, balením dárků a staráním se o to, aby vše bylo "dokonalé" si tenhle Vánoční čas skvěle užívám.

 Letos jsem dostala Vánoční náladu s prvním sněhem. Ozdobila jsem byt, koupila stromeček, jídlo, ale pak? Pak počasí začalo připomínat podzim. A nálada je fuč. Strašně moc se ale těším na svátky, které strávím s nejbližšími. Jsem moc vděčná za to, že spolu můžeme být. A co po svátcích? Fuuuha, snad jen odpočívat! Ale ne teď! 

Kromě nakupování na internetu jsem skoro nic jiného nedělala. :D Dnes mi měl přijít balíček, který je nějakým zvláštním způsobem 20 km daleko… Tak snad do Nového Roku dorazí. :D Dárky mám zabalené, stromeček postavený a bramborový salát je v procesu dělání. Ale ten klid mi brzy končí. Na uměleckou školu mě bohužel nepřijali, ale já se nevzdám! (čti jako - mám podanou další přihlášku) :D

 Teď už jen najít práci a jsem spokojená! A co budu dělat dál? Příští rok chci být ještě víc kreativní! Co třeba se začít věnovat focení? Zkusit vydat knihu? Uvidíme, co další rok přinese. Snad vše zvládnu!

 Nakonec nám tu zbývá ještě Silvestr, na který se také dost těším. Budu s lidmi, které mám nejraději, tak snad se moc nezřídíme. A Vy taky ne… :D

Teď už jen zbývá popřát Vám všem Veselé Vánoce a vše dobré do Nového Roku. Opatrujte se!

-S

ps.: napište mi nějaký hezký vzkaz na @blogbysophie.cz nebo dolů do kolonky! :)

© 2022 Sophiin Blog. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky